Supercell Network
معلومات عن Supercell Network مثيل لأودو، تخطيط موارد المؤسسات مفتوح المصدر .
التطبيقات المثبتة
- Custom Report Layout
- A module to configure report header and footer
- Attachment Preview
- This module adds a new widget, "many2many_attachment_preview", which enables the user to view attachments without downloading them.
- المبيعات
- من عروض الأسعار للفواتير
- Simplify Access Management
- All In One Access Management App for setting the correct access rights for fields, models, menus, views for any module and for any user. All in one access management App, Easier then Record rules setup, Centralize access rules, User wise access rules, Show only what is needed for users, Access rules setup, Easy access rights setup, Hide Any Menu, Any Field, Any Report, Any Button, Easy To Configure, Access group management, Access organizational structure, Odoo user rights, User security roles, readonly whole system, Access Rights Manager, Advanced Users Access, Advanced Users Access Rights, Advanced Users Access Rights Manager, Access Manager Ninja, Main Features:- Hide fields, Hide Buttons, Hide Tabs, Hide views, Hide Contacts, Hide Menus, Hide submenus, Hide sub-menus, Hide reports, Hide actions, Hide server actions, Hide import, Hide delete, Hide Export, Hide archive, Hide Tree view, Hide Form view, Hide Kanban view, Hide Calendar view, Hide Pivot, Hide Graph view, Hide Apps, Hide object buttons, Hide action buttons, Hide smart buttons, Readonly Any Field, read only user, readonly user, Hide create, Hide duplicate, Readonly Field, Invisible Field, Hide Chatter, Invisible Chatter, Hide group by, Hide filter, Hide filters, Chatter Hide, Control every fields, Control every views, Control every buttons, Control every actions, Restrict/Read-Only Apps, Restrict/Read-Only Fields, Restrict/Read-Only Export, Restrict/Read-Only Archive, Restrict/Read-Only Actions, Restrict/Read-Only Views, Restrict/Read-Only Reports, Restrict Delete items, Restrict Apps, Restrict Fields, Restrict Export, Restrict Archive, Restrict Actions, Restrict Views, Restrict Reports, Restrict Delete items, user access, advance user, model access rights, sales access rights,sales user permissions,dashboard ninja inventery access rights, timesheet access rights, accounting access rights, accounting user permission, invoicing access rights, purchase access rights , crm access rights , all in one access rights manager access manager Sales access Sale access Invoicing access Invoice access CRM access Inventory access Accounting access Purchase access Project access Manufacturing access Email Marketing access Timesheets access Expenses access Documents access Time Off access Recruitment access Employees access Knowledge access Maintenance access Helpdesk access Subscriptions access Quality access Quality control access Contacts access Rental access Calendar access Field Service access Social Marketing access Appraisals access Fleet access Approvals access Consolidation access Appointments access Surveys access Repairs access Referral access Attendances access Management access Shipping access VOIP access Payroll access Jobs access Lunch access Fleet access Multi Company supported.
- الفوترة
- الفواتير، المدفوعات، المتابعات، المزامنة البنكية
- Advanced Web Domain Widget
- Set all relational fields domain by selecting its records unsing `in, not in` operator.
- إدارة علاقات العملاء
- تتبع العملاء المهتمين وإغلاق الفرص
- الموقع الإلكتروني
- أداة بناء المواقع الإلكترونية للمؤسسات
- المخزون
- إدارة أنشطة مخزونك والأنشطة اللوجسيتية
- المحاسبة
- إدارة المحاسبة المالية والتحليلية
- الشراء
- أوامر الشراء، والمناقصات، والاتفاقيات
- نقطة البيع
- واجهة نقطة البيع سهلى الاستخدام للمتاجر والمطاعم
- المشروع
- نظّم وخطّط لمشاريعك
- المتجر الإلكتروني
- بع منتجاتك عبر الإنترنت
- التصنيع
- أوامر التصنيع وقوائم مواد التصنيع
- التسويق بالبريد الإلكتروني
- قم بتصميم وإرسال وتتبع رسائل البريد الإلكتروني
- الجداول الزمنية
- متابعة الوقت الذي يقضيه الموظف في المهام
- النفقات
- قم بإرسال وتصديق وإعادة فوترة نفقات الموظفين
- الاستوديو
- قم بإنشاء وتخصيص تطبيقاتك على أودو
- المستندات
- قم بجمع وتنظيم ومشاركة المستندات.
- الإجازات
- قم بتخصيص أيام الإجازة المدفوعة ومتابعة طلبات الإجازات
- التوظيف
- تتبع مخطط سير عمل التوظيف
- الموظفون
- مركزة معلومات الموظف
- excel report
- Module for Attendence
- إعادة تدوير البيانات
- اعثر على السجلات القديمة ثم قم بأرشفتها/حذفها
- ESCO Recurring Bills
- Automate creation of monthly bills for rented buildings or services
- Authority Matrix
- Advanced approval workflows for financial and operational processes
- ESCO Configuration (V.18.0.7.0)
- ESCO Configuration - Version Date 05/01/2025
- Agile Inventory Transactions
- Manage product distribution to agile teams
- ESCO HR Extension - V18.0.1.0
- ESCO HR
- ESCO HR Penalty
- Manage employee termination process with asset verification and penalty calculation
- ESCO HR Portal
- Esco HR Portal
- Employee Shifts & Payroll V18.0.1.0
- Employee Shifts and Payroll Management
- ESCO Requests
- Generic Request Management System
- مكتب الاستقبال
- نظام إدارة الزوار
- Generic Request
- Incident management and helpdesk system - logging, recording, tracking, addressing, handling and archiving issues that occur in daily routine.
- Custom Ticket API
- Custom API for Ticket Management
- Generic Tag
- Generic tag management.
- Mass Attendance V18.0.1.0
- Mass Attendance for employees
- Import Multiple Journal Entries from CSV File | Import Multiple Journal Entries from Excel file
- Import Journal Entries From CSV Import Journal Entries From Excel Import Journal Entry From CSV import Journal Entry From Excel Import Mass Journal Import Multiple Journal import account move import opening journal import opening balance Odoo
- Popup Message
- create Success message create warnings message create alert message box wizard success popup message alert popup email popup module odoo custom popup message custom pop up message
- ISP Commission Engine
- Advanced commission calculation system for ISPs
- Supercell Integration
- Manage Supercell Integrations
- Tnc_inventory_import_tool
- Tnc_inventory_import_tool Summary
- توقيع
- أرسل المستندات ليتم التوقيع عليها عبر الإنترنت ومعالجة النسخ التي تم ملؤها
- مكتب المساعدة
- قم بتتبع تذاكر العملاء وحلها وترتيبها حسب الأولوية
- الاشتراكات
- قم بإنشاء الفواتير الدورية وإدارة عمليات التجديد
- التعلم الإلكتروني
- قم بإدارة ونشر منصة التعلم الإلكتروني
- التخطيط
- قم بإدارة جداول عمل موظفيك
- المناقشة
- الدردشة، بوابة البريد الإلكتروني، والقنوات الخاصة
- جهات الاتصال
- قم بمركزة دفتر عناوينك
- التقويم
- جدوِل اجتماعات الموظفين
- التقييمات
- تقييم موظفيك
- الموافقات
- إنشاء وتصديق طلبات الموافقات
- الاستطلاعات
- قم بإرسال استطلاعاتك أو مشاركتها مباشرة.
- الإصلاحات
- إصلاح المنتجات المتضررة
- إحالة موظف
- أتح لموظفيك مشاركة الوظائف الشاغرة وإحالة أصدقائهم
- الحضور
- متابعة حضور موظف
- باركود
- استخدام ماسحات الباركود لمعالجة العمليات اللوجيستية
- قائمة المهام
- نظم عملك من خلال المذكرات وقوائم المهام
- إدارة المهارات
- إدارة المهارات، والمعرفة، والسير الذاتية لموظفيك
- كشوف المرتبات
- قم بإدارة سجلات كشوف مرتبات موظفيك
- وظائف على الإنترنت
- إدارة عملية التوظيف عبر الإنترنت